Rain rain...

Idag känns det rätt bra, jag ska träffa matilda snart. Det är lite synd att det regnar för jag hade tänkt gå på stan idag.. och datorn blir ju blöt i min tygväska. Men det är faktiskt lite mysigt att sitta i fåtöljen vid det stora fönstret och titta ut på tråket.
Jag är lite sugen på oxford street idag, och jag vill hitta en bra väska som jag kan ha datorn i, jag hittade en perfekt i går, men den kostade 65pund och jag trodde att jag skulle hitta en billigare på den andra marknaden, men det gjorde jag ju såklart inte...damn you nice bag. Idag ska jag även träffa Jds tjejkompis Lennie som har ett rum ledigt som hon hyr ut, hoppas det löser sig för det vore så himla skönt att kunna packa upp...Tänkte leta lite jobb också, funderar på att kolla runt på lite barer.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

good luck sweetpie. <3 puss hannis

2008-11-10 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback