Nyp mig

Det känns rätt overkligt men jag åker faktiskt om mindre än 2 dagar nu...
Idag då:
Jag vaknade och satte på tvn med kontrollen som Denniz fantastiskt nog fixade i helgen! Gick ner till tvättstugan och tvättade mattorna som blev lite spillda på i helgen. Åkte ner till Järna med mamma och fick min rygg "fixad" av naprapat-Svempa. Det var mer smärta än njutning i de 40 min som jag låg på bänken, aj. Jag var helt ärligt nära på att börja gråta ca 4 gånger, men stoltheten gav mig en bitchslap och jag bet ihop..
Efter den hemska upplevelsen åkte vi till vällingby och sa upp mitt satskort.
Nu sitter jag i min soffa och kollar boston tea party, kollar lite lägenheter i London och smygäter lite choklad.
Imorgon ses vi på wokhouse, hoppas jag! :)

ps. jag fick en riktigt soft tv-spels helg igen!! Åh va härlig den var, massa alkohol vänner och nintendo 64! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback