Moral vs me

Hellu, Igår fick jag trevligt sällskap hem, Matilda! Vi handlade mat och kollade på "Superbad", jag visade runt i huset och vi smög upp i lägenheten längst upp och jag visade den superfina terassen. Vid 11 la jag mig och somnade till "Catch me if you can". Idag var jag ledig och gick till banken för att öppna ett konto, kan va bra om jag vill ha lön.. Allt gick smooth och nu sitter jag och fördriver tiden tills jag ska jobba, Rubina ringde och undrade om jag kunde hoppa in några timmar ikväll.
En annan grej är att Banana republic hade ringt igår och ville att jag skulle komma in på intervju...fan varför ringde dem inte tidigare, den butiken ligger vid picadilly och är way mutch cooler. Samtidigt som jag vill jobba där vill jag inte "svika" Rubina på Jane Norman... Men vi får se vad dem säger, erbjuder de mig heltid är det ju ine så mycket att fundera över... Hoppas jag få det....
På söndag ska jag förhoppningsvis till Lennie och kolla på rummet jag skulle få hyra, hoppas det är fint:)

Vore kul om nån var här som jag kunde dela allt med.. Men ni får ju komma och hälsa på mig snart!
smek&smäll

gårdagens outfit ;), supermätt efter mat, popcorn och chocklad.

Interjvu igen då...

Mat på banken :)

Kommentarer
Postat av: Bellis

Jag skulle gärna vara där med dig. men jag åker gärna till val d'isere också, och det är om en vecka :/ hjälp! börjar bli lite lätt nervös och resfebrig.. Jag skanar dig love!

2008-11-19 @ 09:40:21
Postat av: emelie

du är så duktig och du har redan fått jobb och allt. njut för har i sthlm är de kallt och trist:P

hoppas det går bra på intervjun, lycka till <3

2008-11-19 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback