Maaan..

Åh, nu har jag och "john" på banana republic ringt om varandra i 3 dagar haha. Hoppas han ringer upp snart..
Ikväll ska vi fira Matilda som fyller 20 "inatt", tror vi ska till coco men jag är inte säker, vart som helst duger just nu, måste bara komma ut ?! Jag  har spenderat den senaste veckan på jobbet och i Jds lägenhet, börjar känna att min sociala kompetens sjunker för varje dag jag sätter mig på buss 73 hem istället för ut. Men det var ju det här med pengar också, jag har faktiskt vart duktig och inte slösar på det jag haft, (och mamma jag kommer inte festa för dina!) :) Men det kliar liiite i fingararna när hela debenhamns har 25% off på allt. Tur för mig att det inte finns något snyggt (i wish).
Nu ska jag maila pappa, hoppas på att John ringer och samtidigt försöka undika bearnaisesåsen på bordet....jag har vit tröja...

Btw har jag börjat bli nyttig igen (det är räätt svårt här i tjockisarnas paradis, London.) Förutom min cheesburgaren idag, och igår råkade jag köpa den gooodaste våfflan jag ätit i hela mitt liv (no offence mamma) jag kunde känna lukten ända från bussstationen, och det blev som i tecknade fimer när lukten blir som ett finger som lockar på en (jag tror pluto har råkat ut för det ett fåtal gånger..?) ialla fall, luken kom från ett litet stånd som hette typ "deluxe waffles" och kotade ändast 2p för en asstor tjock våffla med valfri sås och vispgrädde. Jag tog en med "schweizisk chockladsås" utan grädde. Ojojojoj, mamma när du kommer hit är det de första och ända jag behöver visa! Munorgasm, totally worth ev. viktökning..!
Men annars är jag rätt duktig!
Nu ska jag som sagt maila pappa! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback