Helgen v47

Jess, det har vart en bra helg! I fredags mötte jag upp Jd efter jobbet och vi åkte till Waterloo och gick till London eye, mötte upp Mike. Tillsammans gick vi längst vattnet mot london bridge tills vi kom till en trevlig lite italiensk restaurang, vi åt varsin pizza och delade på en flaska vin. Vi fortsatte mot OXOtower där vi tog en drink, baren låg högst upp i byggnaden men en jättefin utsikt över vattnet och katedralen. Sen åkte vi till Camden och gick på en skithäftig klubb där det var livespelning, bandet lät typ som the kooks och spelade i en halvtimma kanske. Hela stället hade en supernajs atmosfär och det var precis lagom mycket folk, så efter spelningen fortsatte vi in i lokalen, det var som en korridor med små rum på 8*8 meter kanske på varje sida som man kunde se in i. Jag var modig efter allt vin och drinkar så jag gick in i "bands only" rummet och blev uppraggad av basisten, tackade jatack till en öl och nejtack till ett ligg. Efter en timmas dansande och bandsnackande tröttnade jag och letade upp Jd och mike. Kl var nu straxt efter 3 så vi letade upp ett kebabställe och satte oss en stund, inne på kebaben spelades det live jazzband och alla var glada förutom jag som mådde rätt trött. Mike beställde mat till Jd som jag åt upp för Jd inte fattade att det var hans förens dan efter :P jess, gratis Fkäk är ju aldrig fel. Jag stapplade ut ur taxin och somnade halvvägs till sängen.
Lördagen spenderades på soffan tills kl 8 då jag tog tag i mig själv och åkte till David i camden, vi delade på två flaskor vitt och snackade om allt och inget, verkligen en trevlig kväll. Jag åkte hem och deckade än en gång.
Idag åkte jag in till Mac för att få min dator fixad, i torsdags slutade dispalyen funka helt plötsligt ? Jag som har vårdat min dator som om det vore min bäbis..? Jag kollade på film, Johanna ringde och den hamnade i "viloläge" när jag tryckte på enter så blev hela displayen vit....fan.... 
Så, jag fick en tid idag och killen som skulle fixa den klappade på den och sa att han hade magiska händer, det sjuka är att när han öppnade den funkade allt?!! Den har vart paj i 4 dagar och jag har startat om och tagit ur batteriet och pillat som fan, så stryker han handen över den och den funkar.. ?! Sköönt. Så nu sitter jag här och slösurfar och är glad över att den inte behövde skickas in.

Bilder från helgen:
London eye

Big been

OXOtower

OXO

utsikt

Spelningen

meandmike

Morgonen efter..alla kläder på..?

trött/sliten/oduschad-mode


så där har ni den, helgen.
Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Mamselimams

Mamma säger: Lite pengar!? Festa mindre!

Ta hand om dig.

Puss.

2008-11-24 @ 06:52:03
Postat av: Sofia

hela helgen kostade 20 pund, jag fyllde på mitt oystercard/telefonkort och betalade för en öl :)



Jess mamam, desamma! puss

2008-11-24 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback