Grisfest aussie style

Igår var jag lite trött efter helgen, men Matilda lyckades övertala mig att komma till "walkabout", en bar på söndagar med 90% australiensare. De har öppet 7-8 till 23, och jag kom dit runt nio. Damn, det var nog den grisigaste festen/baren jag har vart på haha, överallt var det fulla aussies och par som hånglade och spillde öl, men det var rätt roligt faktiskt. När baren stängde åkte jag och Matilda hem till henne, nu sitter jag på hennes soffa och funtar på vad jag ska ha på mig på min intervju eftersom jag har färgat alla mina vita kläder rosa...en annan historia...suck.
Men önska mig lycka till! Det är tydligen rätt många som ska komma på banana-intervjun...damn.

två bilder som representerar walkabout: hångel och krokodiler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback