En pub på Old street

Det har vart lite ont om internet sen i går, de sög.. Så jag linar helgen i ett inlägg:
Fredag: Jag var hemma hos Ellika största delen av dagen, strosade runt lite i krokarna och köpte lite mat och en flaska vin på somerfield. Var rätt nere den dagen för att jag inte har någon stans att bo än inget jobb= ingen inkomst. Jag har stressat och onsdag-fredag har vart ett par riktigt energikrävande dagar,  jag har ingen stans där jag riktigt kan slappna av och ladda batterierna och känna mig hemma...Jag känner inte så många och jag lever i princip i min resväska..Jag saknar mamma och allt folk hemma, så det var rätt jobbigt.
Ellika kom hem helt upprörd efter jobbet, det var tydligen en man som trott att hon hade försökt smita in i porten så han hade slagit knuffat henne i magen och puttat bort henne..? Helt sjukt ?! Jag kände att det verkligen var läge att dra fram min vinflaska, så vi korkade upp den och 15 min senare var den rätt tom. Jag Ellika och Joel gjorde oss i ordning och gled ner på stan, hittade ett ställe som hette "casa blue". Det var lite "little persia"goes cool-känsla och jättemycket folk. Ellika gick till baren och kom tillbaka med en "fishbowl", en megastor drink i en guldfisk-skål typ med 4 sugrör, vi uppskattade det till ca 8 drinkar. Jag och Ell högg in:) 20min senare var guldfisk-skålen tom, och jag och min kompanjon rätt ostadiga. Vi vinglade hem runt tre och jag däckade på golvet.
Lördag: Jag vaknade med årets baksmälla, kröp till min resväska och tog på min det bekvämaste jag kunde hitta. Joel stekte fattiga riddare, mådde lite bättre efter det. Sen ville Ellika visa mig runt lite så vi gjorde oss i ordning och tog tuben till "Cover garden", tittade i massa butiker och åt en jättegod kebab. Vid halv 6 började vi röra oss hemåt, jag skulle möta Jd och gå på någon avskedsfest. Den var soft, bara massa folk över 28 typ. Vid 3 tog jag och Nathalie en taxi tillbaka till Jd och däckade på varsin säng. Nästa morgon vaknade jag lika trött som lördags morgonen och tog bussen tillbaka till Ellika, bytte kläder och åkte till liverpool street, gick omkring på massa mysiga marknader och åt god mat.
(Gud va jag är trött och otaggad på att skriva btw) Nu sitter jag på en pub och lånar lite internet. suck. Imorgon ska jag träffa Jds tjej kompis som jag kanske ska hyra ett rum av.
här kommer lite bilder:

På g till casa blue 

 Meant to bee!!

Fishbowl!

hehe

Sluut

Morgonen efter

Cover garden

hemmafest

på marknad

fin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback