En McFist tack..?

Jag fick jobbet dudes!! De ringde direkt efter jag hade gått hem från internet caféet, soooft. Så igår va min första dag, jag började med att gå upp extra tidigt för att hinna med att gå till banken innan jag började, men glömde såklart mitt pass..så jag satte mig på starbucks och chillade lite. När jag fick min första rast hann jag inte riktigt utforska gatan efter något bra lunch-ställe så jag sprang in på Donken en snabbis. När det var min tur i kassan beställde jag en "McFeast plaese", kassörskan kollade på mig och garvade: "McFist?!" , "Nonono! Feaastee". "Do you want a McFlurry??". De har tydligen inte McFeaste här..?  Men men, första dagen gick bra och 10 timmar flög förbi. Somnade som en stock när jag kom hem.
Idag tror jag att jag kom en timma förtidigt för det var alldeles släckt och tomt när jag kom in till butiken, så nu sitter jag i lunchrummet och väntar på allt folk.. Ska försöka hinna till banken på lunchen.
Hadebrasålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback