Att tag tag i sig sjalv

Igar hjalpte Jd mig att skriva klart mitt CV och ratta till saker jag missat. Kl1330 akte vi till hans jobb och skrev ut 30 kopior som jag kunde "go crazy with". Jag gick till Oxford street (det tog typ 1,5 timma) och gick hela gatan ner bytte sida och gick hela gatan upp, pa vagen slangde jag in CVn pa: River Island, Top shop, banana republic, Jane norman/debenhams, ett annat stort debenhams liknande stalle och en butik jag inte kommer ihag va den hette. Nar kl var 1945 tog jag bussen hem till Jd, gjorde en kopp te och laste tidningen jag fatt pa stan. Typ som metro hemma. Efter det la jag mig i sangen och kollade pa film. Jd kom hem runt 23 och da gick vi en promenad langst gatan och upp bland butikerna, vi kom fram till att han bor i ett valdigt trevligt omrade. Vi gick hem och jag deckade som bambi pa roppar.
Idag var en ny dag och jag fick ta emot mobel-killarna som kom och lamnade soffa och garderob, det var spannande :P, sen gjorde jag mig i ardning och tog bussen till Oxford street for en intervju pa Jane Norman i debenhams. Intervjuen gick jattebra och hon sa att hon gillade mig, om hon hann skulle hon ringa redan ikvall med besked. Jd blev stolt och sa att han skulle bjuda pa middag om jag fick jobbet.
Saa, etersom Jd inte har nagot internet hemma sitter jag pa ett risigt internet cafe, och tangentbordet har inte aao..
far redigera inlagget sen :)
hoppas ni har det bra hemma, jag saknar er!
Ah, just det har e en lank till butiken jag var pa intervju i idag:
Jane Norman

Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback