Ännu en helg då

Förra veckan gick väldigt fort tycker jag, helgen gick nästan fortare.. Jag jobbade fredag/lördag så då åkte jag bara hem, lördag kväll hänge jag och mike i lägenheten, jag förvandlades till spliffgirl i mina tights and so on.. Söndagen tillbringades på fina svenska IKEA! Och sedan i Jd's vardagsrum, allt jag bygde blev fel på något sätt så Jd tog över..
Nu har jag lunch, jobbar till 5 sen ska jag möta upp matilda.
Mamma skicka ett sms i söndags och sa att det snöade hemma, damn. Jag vill också ha snöflingor stora som tussar här, allt är bara grått...
Nu måste jag kila, skriver sen.


Gamlavåldtäcktsmurfen

Deniiizzz :)

Jd tog över...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag saknar dig sofia:(

2008-11-17 @ 22:08:08
Postat av: Sofia

vemvemvem dååå

2008-11-18 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback