2dra lägenheten.

Direkt efter jobbet igår åkte jag till Oval på nothernline där lägenheten låg, Runi som tjejen hette kom och mötte mig och vi gick till stället. Det var fint och så men de delade 8 pärs på hela placet, och det rummet jag jag skulle få hyra var inte större än typ 8 kvm...lycka till att dela 3 pärs på en dubbelsäng och två garderober.. så det gick bort dirr. annars var det rätt fin lägenhet.
Idag ska jag till den som jag är mest intresserad av, den som ligger vid earls court, ska dit vid 3. hoppas hoppas!!
Så Johanna och Anders: Om den är bra haffar jag, 950 pund/månad så splittar vi det på tre. awesome.

Annars, Johanna: en liten länk till dig, den här låten spelas dag ut och dag in på TMF....kind of catchy i think:D tror du kommer gilla den haha.
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Mamma du gillar den nog med :D

Pappa: Här kommer en länk till dig! Klicka HÄR. Riktigt bra, tänker på dig när jag lyssnar på den!

Skriver mer om 3dje lägenheten när jag kommer hem!



Funkaaa! wuhu



Kommentarer
Postat av: Mamselimams

Du verkar ha fullt upp med lägenhetsvisningar! Men var bor du nu? I dag är det söndag och jag hoppas att du får en bra första dag på nya jobbet! Lycka till hjärtat! Kramis! (PS. De ÄCKLIGA skalbaggarna heter Kackerlackor!) Ma!

2008-11-30 @ 11:47:30
Postat av: Anonym

vad är tmf? puss puss johanna

2008-11-30 @ 14:24:34
Postat av: S

Tack mamma! det gick bra!

Det är typ som gamla ztv här :)

2008-12-01 @ 00:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback