1a lägenheten avklarad

usch, det var verkligen inte vad jag tänkt mig, den låg mysigt till men fy va sunkig den var. För 800 pund i månaden fick jag en äcklig etta med två sängar, betala elen som kontantkort, betala för att tvätta, Matilda såg en kaklacka i köket, badrummet var vidrigt... blä. Nej tack.

Annars var igår en trevlig dag, jag mötte upp Matilda och hennes vän vid Oxford str vid 3, sen började vi gå mot Svenska ambassaden, vi gick förbi en svensk matbutik, å jag dreglade över olws ostbågar...Efter 10 min torkade jag mig runt munnen och köpte två barnmat istället, mmmm.... Sen gick vi förbi svenska kyrkan och kollade in en snabbis, bestämde att vi skulle titta på luciafirandet och kollade på lite lägenhetsannonser. Vi fortsatte mot ambassaden, när vi kom fram vid 5 så var den stängd... "mån- onsd 14-16 mån-fre 9-12" konstiga tider...

Efter ambassaden gick vi hem till Matilda och fikade lite tills det var dags att kolla lägenheten.
Efter vi vart där och konstaterat gick vi och satte oss på en pub och firade att jag inte kommer bo i nått skabbhål.

Har en på g som verkar helt sagolik, den ligger vid Earls court, studioflat som ägaren brukar hyra ut till företag, 950 pund i månaden?! Vilket kap?!! Det ligger högst upp på en viktoriansk byggnad med fin utsikt och är fräsch, jag vill ha....!!! ska försöka få tag på tjejen som hjälper honom hyra ut den.
Nu ska jag snart till jobbet, och efter jobbet ska jag på en annan visning, hoppas den är bättre....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback