The true täbb

Ännu en skiva med lyckat tema, den här gången var det Axel, Henke, Caesar och grabbarna som fixade fest med "täbb"-tema. Jag och maja tog detta på största allvar och gick loss med brunpudret och mascaran. Min vän och jag förvandlades på 10 min till "täbb goes valtho"... När vi kom till Engelen var det som att ställa sig i kön till viper room, alla hade som jag och maja bråkat med solpudret och stoppat in byxorna i vita adidas strumpor, skjortkragarna var uppvikta och håret stylat. Fyfan. Men det var en trevlig kväll. Nästa skiva är nu på söndag, då ska Bellan och Sigge med vänner ställa till med fest på Café Umbra. Ses där!


Kommentarer
Postat av: hannis

hahahah

2008-05-01 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback