Schuul

Jag lyssnar på Madonnas nya skiva som jag från början inte tyckte var så bra, men jag ger det en ny chans. Jen och jag sitter i skolan och stresspluggar det sista inför projektarbetes inlämningen imorgon. Vi var lediga idag men var duktiga och åkte in till skolan kl.10 i morse  och nu sitter vi här. Börjar bli hungrig igen...Jag ska åka in till stan och möta mamma vid 17.45 och fixa min studentmössa hos farbror micke, sen hade jag tänkt att resten av min kväll skulle se ut så här: Träna, ta ett bad och läsa svenska häftet, peela och smörja in mig i mitt nya bodybutter (Som jag tjatat sönder ören på Johanna att jag ska få) som luktar jordgubbar och godis, lägga mig i sängen och njuta av mig själv och lukta gott, kolla på scrubs och somna. Som det ser ut nu så kommer det bli något åt det här hållet: Plugga, plugga, somna på tangentbordet, plugga och somna illaluktande och otränad.


Kommentarer
Postat av: hannis

haha du och ditt jävla kroppssmör :D
men låter som en sjukt mysig dag/kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback