Baren Sofia och Club goa Jossan

Vaknade yr och hungrig i morse kl12 av en obehaglig känsla, det visade sig att jag låg på mina hörlurar som jag hade haft till datorn när jag kollade på film samma natt. Jag har fortfarande träningsvärk (sen i måndags) i hela kroppen och funderar på hur fan jag ska kunna röra mig graciöst ikväll i mina vita klänning, när jag ser ut som en gammal tant med reumatism i hela kroppen så fort jag ska sätta mig ner. Det löser sig.
Nu sitter jag med
Johanna och pratar om vad vi ska klä ut oss till på fredag (Josefin Bratts skiva) det är skandal tema och vi tänkte vara "Linda Rosing" och "Emma Andersson" aka "bigbrother Linda" och "Robinson Emma". Måste köpa ballonger och dålig självkänsla. Undra var man kan hitta det, på blocket kanske.

image321image322

Kommentarer
Postat av: hannis

haha, låt oss aldrig bli såna där... inte vår grej riktigt

2008-05-09 @ 14:22:10
Postat av: S

Haha vaddå bangar du på cepestora tuttar ??

2008-05-09 @ 15:58:57
Postat av: J

ja... särskilt dom jag har på bilden, så jävla äckliga

2008-05-10 @ 17:00:50
Postat av: S

Mina är runda och fina

2008-05-10 @ 21:57:48
Postat av: hannis

hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback