2/5, en kväll att minnas

Skön kväll i fredags. Vi började med ännu en jättegod midag hos Rebecka, sedan bar det av till mariatorget och ner till vattnet där Emma och David hade båtfest:) Efter 3 öl för 60 kr och en vidrig shot för 10 så tog vi taxi till Stureplan, där mötte jag upp Lotta på East och sedan gick vi till Solidaritet. När vi hade rökt några cigg och druckit några drinkar på Solidaritet drog vi efter min begäran till Spybar. Det var sjukt mycket folk där så vi gled omkring en stund och dansade lite men bestämde oss för att fortsätta till Hells Kitchen. På hells var det bättre drag och mer plats. När jag stod väntade på min tur i baren kom det fram en kille från Australien och började snacka, och hans kompis var jättelik George Clooney haha. Det tyckte Jennifer var sjukt nice så vi hängde med dem ett tag, När klockan började närma sig 5 så skulle vi allihopa (jag, Johanna, Rebecka och Jennifer) följa med och äta frukost på Scandic Anglais där de bodde, men de hade inte börjat med frukosten så vi sket idet och sa hejdå och började knalla mot tunnelbanan.
Jag och Johanna blev trackaserade av 3 polacker på vägen hem som ville att vi skulle säga en massa saker på polska, så efter jag hade sagt några ord så började alla 3 asgarva och den ena sa:
"You just said that your underwear is too small"
Och jag blev lite fylle-förnärmad och sa genast:
"My underwear are fine!!"
Sen ville dem att vi skulle gå av med dem vid åkeshov och röka hash med det tyckte inte vi var en så lockande idé så vi sa hejdå till dem och gick av. När vi kom till Blackeberg fick vi 7-eleven killen att öppna en halvtimma tidigare för att vi ville ha brownies, och efter det gick vi hem till mig och deckade framför "Liar Liar" 
Mycket trevlig kväll!

image305

Den här aftonen ska tillbringas på Café Umbra på Bellis skiva. Temat är "genom tiderna" och jag tänkte vara woodstock :)

Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback