10/5

Jag orkar verkligen inte röra på mig. Har legat i soffan sen jag kom hem från jobbet kl halv 6 och kvällens dilemma lyder: körslaget eller antikdeckarna...Hmmm.....Mina damer och herrar, ikväll slår Svensk tv rekord i sämst! Samtidigt som jag förundras över tv'n funderar jag på om det är värt att duscha och byta om eller om jag ska förmultna i soffan i mina jobbkläder. Vi får la se.

Skivan igår var trevlig. Jag Maja och Ullis var skandal-morsor som snortade kola, rökte och drack. Middagen var nice och Dj'n sööög. Men vi hade skit trevlig i alla fall. Under kvällen blev jag en naken man, men fann mig själv efter en stund. Jag fick även ett tal tillägnat till mig under middagen, smickrande (även om det var ett uppdrag)




Just ja. Efter skivan mötte jag och Johanna upp Stefan och Lange och jag tog rekord i "kortaste krogbesöket". Precis när jag gick in på white room så såg jag att alla andra stod på gatan så jag vände och gick ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback