vart tog alla djuren vägen?

image178Imorgon (15/3) är dagen då jag fyller obetydelsefulla 19 år :) Det ska firas med en "fördrink" (som nog har spårat lite) med Johanna som fyllde den 13/3. Vi har pratat om i snart 3 år att vi ska ha något tillsammans eftersom vi fyller så nära varandra och att det blir billigare än att ha något själv :P
Förberedeleserna har varit många, I onsdags åkte jag och johanna till ikea och inhandlade 22 cocktail glas, sedan bar det av till matssons band och köpte rosa och gröna band (alla drinkar ska ju ha rosetter!) Och igår städade jag som om "rent hus" tanterna skulle hit och inspektera; diskade 3 gånger, la alla cocktail glasen i blöt och diskade och pillade bort etiketterna, damsög, städade mitt rum GRUNDLIGT, inget skyffla allt under sängen den här gången inte, eftersom vi antagligen får skjutsa in folk i mitt rum om det bli för trångt.. Jag kände mig nästan som snövit när hon får hjälp av alla djuren, fast mina djur bestod av en hund. Men man kan ju alltid låtsas?

Och imorgon ska man hinna klä på sig, träna, knyta alla drinkar, fixa håret, blanda drinkarna och dekorera, springa omkring och panika över lite töntiga grejjer och sen smeta på sig ett fett smila och välkomna alla. Å VILKEN HÄRLIG DAG DET KOMMER BLI! ne men seriöst jag är sjukt taggad faktisk :) hihi

Kommentarer
Postat av: johanna

ja och det var ju sjukt härligt! :)

här kommer länk till min utstötta lilla blogg, som jag sa! puss babycakes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback