seg på att skriva

Sorry alla en person som läser min blogg haha eller nu kanske det är uppe i två :) mimmie och johanna vet jag är aktiva blogg-läsare av alla olika sorters bloggar. Hur som helst är jag seg på att skriva.. men jag ska bättra mig för  mina två läsares skull :) Men ialla fall en liten uppdatering kanske kan behövas:

I lördags var det ju som sagt fördrink, det blev jättetrevligt verkligen. Så trevligt att ingen gick ut (fast det var nog för att vi kom på det försent och ingen hade pengar) men det gjorde ju inget faktiskt. Tack alla som kom, jag och Johanna blev verkligen glada och vi hade sjukt trevligt! Och tack för alla fina presenter och blommor!

image189


Söndagen då...Jag var tvungen att gå upp rätt tidigt för att diska i ordning och hjälpa mamma och städa innan hela släkten kom... Jag behöver kanske inte nämna att jag var grisigt bakfull och hade känslan av betongkeps samt matchande skor. ("betongkeps" det känns som ett gammal uttryck..?)
Adam sprang snällt ner och köpte pizza a la oxfilé+bea, mycket uppskattat. Vid 3 droppade diverse barn och familjemedlämmar in. Jag började taktiskt med att lura in alla barn i mitt rum och locka med guitar hero som jag satte igång till de små liven, bra drag för ingen kom ut igen :) Sen var det bara att sätta sig och vara vuxen (för det måste man vel när man har fyllt 19?) och trevlig och känna sig duktig för mitt smarta drag, och jag såg hur alla mostrar och kusiner drog en suck av lättnad, "nu behöver jag inte oroa mig över vaser och annat och kanske skulle ha behövts ersättas".
Fina paket fick jag också! När alla hade gått deckade jag mamma och janne i soffan och mycket mer hände inte den kvällen, skulle ha åkt till adam som då var hos pappaniklas men jag orkade inte...   
slippslapp slut

Kommentarer
Postat av: johannaaa

alla blev vi smashed iallafall. sjukt kuuul.
angående betongkeps så känns det som ett väldigt nytt uttryck i min värld. aldrig hört det förut, hahah! :)
prutt

2008-03-19 @ 16:01:57
Postat av: sofia

hihi, ja jag hade också sjukt kul :) kul att alla ville dyka upp!

2008-03-19 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback