såja!

Jag har funderat lite på det här med bloggen, jag ska nog skriva lite oftare:) jag gick in och kollade och såg att jag hade 103 sidvisningar härom dagen. Det var kul.

Funderar på vad jag ska jag göra ikväll också..Jag har nästan inga pengar och så ska jag vika hela min helg åt att stabilisera min skolsituation tänkte jag plus att jag inte har några rena kläder.. så en soft hemmakväll med lite chips och dipp skulle ju inte sitta fel.

Å andra sidan så har jag lovat josse att haka på till grodan, jag har lovat maja och tora utgång och jag är rätt taggad själv plus att jag tänkte tvätta idag.. Hmm jag kan inte riktigt bestämma mig.

En annan sak som gjorde mig besviken var det nya "modehuset" i vällingby, jag gick precis in på hemsidan och kollade vilka butiker som fanns och kännde mig inte alls sugen på att åka dit ? I nya superduper hajpade miljonprojektet K:fem (som det heter) finns bla:

Best of brands
Brothers
Esprit
Gina Tricot
Make up store
Mango
Mexx
Resteröds
Topshop

Hmm, inte så impad. Jag hade fått för mig typ: monki, filippa K, Carin Wester :) men det var nog bara något litet drömscenario som jag målade upp och intalade mig själv. Jaja, nu ska jag springa ner till tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: N

Chips och dipp blev jag oerhört sugen på nu :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback