Just ja!

Vi var ju på grodan igår!
Jag och Josse drog in vid 10 och satte oss på grodan och tog en öl. Vid halv tolv gled vi ner till klubben en trappa ner där det var typ 5 pers, så vi gled omkring och tillslut ca kl 1 så tänkte vi "äh, vi drar till marie laveau" och tog ut våra väskor och jackor ur garderoben och gick. 50 meter ner på grev turegatan mötte vi Erik, Erik, Jonas och Doktorn som var på väg till grodan så vi ändrade oss och gick tillbaka:)
1 timma senare hade Josse låst in sig med Jonas och hade toalett-fight, jag och Erik tokdansade och Erik stod och smuttade på sin whisky. Doktorn vet jag inte vart ha var..? Helt plötsligt var klockan 3 och jag fann mig själv skogsraves-dansande tillsammans med Josse Erik Erik och nån kille till som jag inte kände. Sjuktkul, tillslut gick vi upp och hämtade ut våra saker och raglade hem. Mycket trevlig kväll!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback