Aj...

Jag fick en brödrost och en långfranska i födelsepresent av mamma, jag blev himla glad för jag hade nämligen önskat mig en brödrost. Igår satt jag och Maja i mitt rum med min brödrost och rostade massa mackor och tittade på top model, myspys! Men för att komma till saken:
För ca 10 minuter sen hände det igen! Jag hade rostat massa mackor med smör, ost och apelsin marmelad. Kokat te och skulle bara gå in till mig, sjunka ner i min stol och göra ingenting. Jag går rätt snabbt för jag inte vill att mackorna ska kallna, sen säger det bara pang och jag tappar mackorna och spiller ut allt te på golvet, ser prickigt och vet knappt vem jag är för några sekunder. När allt har lagt sig och jag ser igen undrar jag va i helvette det var som hände ?! Då har jag med full fart gått rätt in i kryddskops-dörren som jag har glömt öppen efter att ha hämtat te. Jag kommer nog dö snart i förlust av för många hjärnceller om det fortsätter så här....

(jag fick även min parfym DKNY apple och ett jättefint silver halsband av mamma)

Kommentarer
Postat av: Adam

Skrutte!
Vad du är klantig :)!
Jag skulle tagit hand om dig!

Postat av: Jag

haha, jag vet... och nu har jag ont i huvudet.. kom hit och blås och sätt på ett bamse plåster...

2008-03-19 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback