ZzzZzzz....

Mitt livs första nattpass avklarat! 11pm-8am. Jag har aldrig fått betalt för att vara uppe en hel natt förut, och om jag fick välja så gör jag det inte igen. Stor eloge till min käre mor som pallade med att jobba natt samtidigt som hon var en helt underbar mamma som lagade mat och gick ut med nisse och hjälpte mig med allt. Hur orkade du ?! Jag känner mig helt förstörd efter en natt...Superkvinna, jag älskar dig.

Men som sagt, nattpass! Jag kom ju inte dit med världens bästa förutsättningar, var fortfarande trött och bakis efter onsdagens utgång och hade inte sovit så mycket den natten och kunde inte sova något på dagen heller. Så jag var rätt trött när jag kom dit vid elva. Vi delade upp oss och jag gick ner till menswear och började prissätta alla rea grejer medans de gjorde om groundfloor. Vi var ett skönt gäng och hade ipod och högtalare som höll oss vakna. Alla hade lunch vid
3 am och kollade på friends och drack kaffe och redbull (utom jag som hade glömt min plånbok hemma och fick nöja mig med vatten) :)
När klockan var 6 låg jag och hector på golvet och dubbelcheckade alla lisor.
När klockan var 7 somnade jag på toaletten men vaknade när nästa person kom in, det var ju tur...
När kolckan var 8 tog jag hissen ner för att dricka vatten i köket och hajade till när jag insåg att jag stog i vårat lager och svajade. Då gav jag upp och klockade ut med alla andra.
Så jag gick hem och la mig och tvingade mig upp kl 4 på förmiddagen för att kunna sova på kvällen. Så nu sitter jag och försöker hålla mig vaken. Ska jobba imrgon kl9.
Våran gata på väg hem i morse:

Hemma!


Kommentarer
Postat av: Mamselimams

Lilla söt-smula! Jaadu, hjärtat! Hur orkade jag!!! Tänk vad mycket som bara pågått!!! Vad mycket den här London-resan ger förutom att "bara komma bort"! Min fina lilla pärla!

2008-12-21 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback