you guuuys!?

Nu är jag tillbaka på noll igen, Anders langade dissen till London och lämnade mig för hans mecka i Brighton....Så nu sitter jag i en lägenhet jag inte har råd att bo i, utan internet...Jobbar varje dag och känner för att släppa allt å dra hem. Jag har ju jobb iaf...å snart är det julrea:) plus att johanna kommer snart (skynda?!!)
sitter å letar något som jag kan bo i så länge...damn. Men, som vanligt så antar jag (hoppas) att det löser sig!

Önska mig lycka till...tänk om jag hamnar på gatan...jag kommer allafall ha snyggast skor av alla uteliggare, thats a good thing

ciao bella

Kommentarer
Postat av: meme

vadå för mecka i brighton? vaaa??



jag kommer snart också... så det så!

2008-12-11 @ 17:25:49
Postat av: Anonym

jag skyndar! puss hannis

2008-12-11 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback