Fredag 2008 december 12

Idag var jag ledig. Vaknade rätt tom i huvudet och kroppen. Igår åt jag middag med en kompis från jobbet, vi gick till en trevlig italiensk restaurang nära mig, delade på en flaska rosé. Gick hem till mig med en billig flaska mousserade och pratade och hade det trevligt, jag berättade om mitt dilemma om lägenheten osv.
Igår var jag arg på Anders och idag med, jag fixade den här lägenheten så snabbt jag kunde för att du skulle ha någonstans att bo och slippa hålla på som jag har gjort i en månads tid. Jag sprang på lägenhetsvisningar efter jobbet när jag slutade sent och var trött och åkte runt i hela London för att du skulle kunna komma hit och bara kunna landa, samtidigt som jag levde i min egen resväska hos Jd. Vi flyttar in och en vecka senare, kommer jag hem från jobbet och får: "jag flyttar ut imorgon" i ansiktet. Jaha....Så som sagt sitter jag i en lägenhet jag inte har råd att bo i själv, hade inget internet, jag jobbar 9 timmar varje dag och nu ska jag börja om från start igen, för att du inte gav London en chans och ville ner och Brighton och kolla fotboll. Jag kommer inte vara arg på dig länge till, men i några dagar tills saker och ting är fixade. Bara så du vet.

Så idag gick jag upp, gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att skaffa ett mobiltbredband. Jag gjorde det och hittade en family guy box och en dvd film för inga pengar! Tack.
Jag satt på tunnelbanan på väg hem lika tom och likgiltig som när jag vaknade och lyssnade på all musik på slumpning, så strömmade plötsligt "swing that tambourine" genom hela kroppen, jag tog ett djupt andetag tänkte på Denniz och andades ut med ett leende. Nu känns allt bättre.
Jag sitter hemma och tittar på tv, har datorn i knät (med internet!) och äter middag.
Imorgon ska jag jobba och sen gå på julfest med jobbet:) Vad händer i ElStockholmo ?

Kolla kolla, och Ja det är "the notebook" ni ser, och ja jag köpte den! Den är romantisk och jag behöver lite visuell romantik nu!

Ja idaa...



Smisk&smäll från LondonTown!

Kommentarer
Postat av: memememe

lille fine du! du får vara arg lite tycker jag. och lägenheten är väldigt fin i alla fall. och halsduken med!

2008-12-12 @ 20:42:24
Postat av: Anonym

Hej gumman. Förstår att du är arg, känner lite medömkan härifrån och skickar en liten tuttsqueez! I Stockholm regnar det och är blött och kallt och mörkt, mest mörkt. Nej mest blött men väldigt mörkt också. Jag räknar ner dagarna tills jag kommer (19) och vet att det kommer bli jättebra. Jag ska också på julfest imorgon så jag ska slänga iväg ett sms då (har inte gratis längre så jag får skicka vid speciella högtider, he he he). Är skitglad att höra att du kirrat bredband, hoppas vi kan prata mer nu och betapeta. Saknar dig bajsmycket och när jag kommer ska vi styra nyårsfirande så det fan smäller om det, nytt år i ny stad du och jag :) kan inte tänka mig något bättre! Puss puss Johanna

2008-12-12 @ 20:44:58
Postat av: Anonym

Förresten ge mig din halsduk!! J

2008-12-12 @ 20:45:30
Postat av: S

I love my halsduk <3! den är så lång att det är helt sjukt :P

2008-12-12 @ 23:16:35
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig! Du verkar tuff :) /Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback