So big you can almost touch it ?!




Jag är jäättetrött, men mamma jag har en lägenhet nu! Flyttar in på onsdag, och jag kan gå till jobbet från den. Kan skriva hur/var/när imorgon för nu ska jag sova, jobba imorgon.

Undra om Johanna får betala extra för sitt lilla mandarinträd som växer i hennes mage efter hon svalde 20 mandarin kärnor. Om jag hade haft pengar hade jag stöttat. Får jag döpa det till Kristian? Det känns som om Kristian kommer bära sur frukt, alltså sura mandariner. Fast det är ju bra för det äckligaste är när mandariner är söta och torra typ som efter julafton. Det är julafton snart och på marcs & spencer kan man köpa massa små julklapps-set, hej jag har ingen fantasi så jag köper ett julklapps-set från marcs & spencer som dessutom går som reklam på tv. Å jag fick det där julklapps-settet från marcs & spencer som alla andra fruar med fantasifulla män fick, vi kan gämföra set du och jag?! Blått nääe, jag fick gröönt! På tal om grönt så går sound of music som musikal här på west end, på reklambilden man kan se i tunnelbanan är det första man möts av det vidrigaste leendet jag sett, eller leenden. Jag kan tänka mig att millisekunden efter bilden tog ändrade hon från "aah pepsodent" till äcklig tant med ful engelsk  dialekt och blåste cigarettrök i ansiktet på barnen....suck.godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahah loling :))))))))

2008-12-15 @ 22:11:43
Postat av: S

Who ?

2008-12-15 @ 23:43:27
Postat av: Anonym

hannis tyvärr

2008-12-16 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback