snaart

Godmorgon, jag vaknade för 30 min sen, jag ställer alltid klockan typ en timma för tidigt så jag kan snooza och ligga och dra mig. Jag är ingen morgonmänniska. Idag ska jag jobba 12-9 sen får jag besök för sista gången på Earls Court och jag är ledig imorgon. Matilda ska komma hit och hjälpa mig flytta in på Edgwere road/ dudley court! Så jag och Matilda blir grannar nu'! Gud va jag är skyldig Matilda en middag eller massa saker, hon har verkligen följt med mig på lägenhetsvisningar och hjälpt mig att flytta och hjälp med massa. Tack hjärtat! Så ikväll är sista kvällen här, det ska bli skönt för det är lite ångest att ha bott här jag när vet att varje dag kostar massa pengar.. Men nu är det slut på det.

Det finns två tjejer som jag saknar väldigt mycket också förresten, tack för alla fina kommentarer haha. Jag började faktiskt skriva ett dokument där jag la upp en bild på varje person och skrev massa, sen tänkte jag maila den till er, men den han inte bli klar och den ligger fortfarande och väntar på att bli färdig. Men eran lät så här:

Maja och Johanna, er tänker jag på en massa också! Jag blev av med en massa saker när jag flyttade: skor, kläder, smycken, dabans men framförallt En granne och en trogen nattbesökare, Frukost hos Giovanna och nattsnack med Majse.. Jag saknar SATS med er! Fan, hur ska jag hålla mig i form ?? Vem ska jag baka kakor till ? Vem ska få mig att skratta tills jag gråter...åh. England och jag behöver lite fler grannar och nattbesök. Jag får vända mig till Ebay, det är ju inte lika dyr frakt som till Sverige, ha!  Saknar er.

Inte så mycket men lite iaf:) Ni vet ju att jag saknar er som fan, och jag vill ju att ni ska komma hit, julrean har redan börjat?! vad väntar ni på??
Puss på er och alla andra suckers hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback