Sl.se

Jag blev lite stockholmig och längtig så jag gick in på sl.se och "planerade en resa". Jag tänkte åka till söder och ta en drink med typ meme och Jennifer, jag tänkte att vi kunde åka in runt 9? Men jag vill inte bli för sen hem för jag ska typ upp tidigt imorgon och göra något viktigt! Så här är in till stan


Från Blackeberg onsdag 17 december kl 21:04 till Slussen kl 21:33

Ta tunnelbanans gröna linje 19 från Blackeberg mot Hagsätra.
Den går från Blackeberg 21:04.
Du är framme vid Slussen 21:33.

Restid 29 minuter.

Trevlig resa! 


Sen när vi har haft en jäättetrevlig kväll ska jag hem, och då blev det krångligt.. ?!




Från Slussen onsdag 17 december kl 03:53 till Blackeberg kl 05:28

Ta buss 191 från Slussen mot Sergels torg.
Den går från Slussen 03:53 
och kommer till Sergels torg 04:02.

Vid Stockholms central byter du till pendeltåg 35 mot Bålsta.
Det går från Stockholms central 04:43 
och kommer till Spånga 04:56.

Vid Spånga station byter du till buss 116 mot Vällingby.
Den går från Spånga station 05:01 
och kommer till Vällingby 05:16.

Vid Vällingby byter du till tunnelbanans gröna linje 19 mot Hagsätra.
Den går från Vällingby 05:26.
Du är framme vid Blackeberg 05:28.

Restid 1 timme och 35 minuter.

Uppgifterna kan vara ofullständiga på grund av tidtabellsbyte.

Trevlig resa! 


Vad hände här? När slutade 198 mot backlura gå ?! Vi får nog ta taxi, det är billigt här btw! Inget jävla taxametern-startar-på-40-kr crap. Nä nä, men jag vill fortfarande hem en sväng ju. ta lite tunnelbana som funkar! Jag tyckte att det var jobbigt i stockholm på vintern med sls klassiska "det blev snö i år igen?!" men det är ingenting mot Londons underground! Jag satt fast i South kensington i 30 min på väg till jobbet så jag kom 10 min försent, och jag vet inte varför för de sa inget..? Min vän James sa att det är för att tågen å spåren är så himla gamla och att de håller på att bygger om, men de kan inte stänga av alla linjer på en gång. Så de lagar lite i taget typ.

Kolla va långt hår jag har fått btw!

Caio bella!

 



Kommentarer
Postat av: meme

idag har jag tankeköpt en inflyttningspresent som du ska få när jag kommer och hälsar på.



sjukt charmigt med ditt reseplanerande!

2008-12-17 @ 21:06:28
Postat av: primo

världens sötaste.

2008-12-17 @ 21:15:16
Postat av: S

A men meme det är perfekt för jag har tanke-haft-en as-nice-utekväll jue! På söder! :D

Nu ska vi ut och klubba lite, å va kul! fast jag är pank... Jag längtar tills du kommer!!!!! Då kan vi uppppfylla min tanke-utgång! Fast i London!



Primo, Jag letar efter dig bakom varje hörn men du finns ingen stans..?! I miss you..Snart är du också här! <3!

2008-12-18 @ 00:47:40
Postat av: Patrik Ludström

Hej Sofia hur har du de i London? Många kramar ifrån kusinen Patrik

2008-12-23 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback