Sådäärå!

Nu sitter jag i soffan i nya lyan! Mycket trevligt, det första jag gjorde var att gå och handla middag på somerfield. Det inhandlades: Bulgur, morötter, tomat, äpplen, knäckebröd, broccoli och färskost.
Jag tänkte att ni skulle få se lite bilder från Earls Court lägenheten, så här kommer dem:

Här kommer man in först efter trappan från dörren, rakt fram är det vardagsrummet/sovrummet och till vänster är köket och sen badrummet.

Köket

sovrum/vardagsrum. Bilden blev lite cp för jag var otålig med panorama inställningen :)

Hej då Flat E 97 Ifield Road SW10 9AS London!

Min lilla packåsna


Nu ska jag gå och fika med Cecilia som bor här (som jag jobbar med) och Lina som också är från Br.
Å va det här känns sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback