"Do you stuff the filling up the turkeys ass ?! That's disgusting!"

Klev precis ut ur taxin hemma från Jd's Julafton i high bury. Jag firat Engelsk julafton och julafton utan min familj för första gången i mitt liv. Igår hade vi julfest här hemma, jag kom hem från jobbet kl 7 och då började vi göra i ordning hemma (My och Karin hade redan fixat det mesta) och sen kom alla. Det var jättetrevligt och vid 23.45 ringde Jd och sa att det är nog bäst att du tar bussen hit nu för den sista går om 15 min, det är nämligen ingen kollektivtrafik ALLS som funkar den 25 på deras julafton, inget. Jag vinglade omkring i lägenheten och försökte plocka ihop det jag skulle behöva för morgondagen och sprang till bussen och han precis ta den.
Dagen efter vaknade jag och fixade till jul-look nr2, Jd och Mike hade lagat mat hela morgonen och när jag var klar kom deras vänner. Vi åt deras julmat som bestod av stuffed turkey (stor fågel med fyllning uppstoppad i rumpan) ugnsbakade rotfrukter, nån slags sallad å lite annat, det var jättegott! Vi smällde smällkarameller och hade såna där kronor i silke. Sen drack vi massa mousserade och vin och efter maten spelade vi texas hold'em om alla julklappar. Jag vann asmycket grejer! Ett halsband, ett rosett-diadem, ett rosett-hårspänne, lurviga tofflor, en t-shirt med texten "I like girls who like girls", två nyckelringar och en fickspegel! Jag ska nog bli professionell texas hold'em spelare och leva på det! Kl 20.30 började jag nyktra till och längta hem lite så jag ringde en taxi och nu är jag här men alla mina julklappar på mig:)

Våran julfest, mer bilder kommer snaart!




Lite julklappar!


Mer bilder från Jd kommer.

Hoppas det där stället som vi tänkte gå till ikväll är öppet!

Kommentarer
Postat av: Bellis

Hej Gullis!



Det låter ju som att du har det jättebra därborta och snart kommer johanna, så det blir ju toppen!



Vi har kommit i ordning och fått det jättebra i Valdi, så det är toppen det med faktiskt :)



I miss you hun' har du någon fundering om vilket datum du kommer hem?



Puss puss puss puss

2008-12-28 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback