I was working as a coctail in a waitress bar

Hellu, jag är inte död! Eller idag är jag det för vi var på walkabout i går, men annars är allt bra. En annan knegar ju 40-timmar i veckan (ja Johanna, jag vet att du kommer jobba mer..!:) ) så man är ju trött när man kommer hem...trött och tråkig. Jag är inte tråkig på jobbet, jag har kavaj och fina skor, ler och säger välkommen till folk och har aldrig händerna i fickorna eller armarna i kors. Mina chefer gillar mig och i morgon blir jag uppflyttad till kassörska!
Vi har flyttat in i lägenheten (som inte har något internet, och inga snälla grannar som vill dela med sig?!) och vart och storhandlat och städat och pillat och fixar så den är mysig. Jag har fixat tvn, behöver jag så mycket mer....ne, a internet kanske...men annars är allt bra där med, jag går upp varje morgon och går till jobbet, duktig.
Det är snart jul ?! Men oj, vem jobbar 10-7 på självaste julafton ?! Jag !!....suck.
Dee när kommer du ? Jag lyssnar på Mr Ragnstam och smälter...skynda..
Du får den tillbaka av mig :P
Kärlek


Våran fina gata

Fina köket

Fina killen..! för det är så!


Förresten lärde jag min chef säga "fittsås" i går, det var kul!

Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Mamselimams

SOFIA!

2008-12-10 @ 18:52:04
Postat av: SOFIA!

;)

2008-12-10 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback