hjälp..?

Jag sov inte så bra inatt så när jag vaknade var jag alldeles snurrig och mådde illa, jag ringde och sjukanmälde mig, lovade att komma imorgon för att lära mig kassan och somnade sedan om. Kl12 blev jag väckt av en av de franska tjejerna som sa att det hade hänt något "förskräckligt i köket", så jag vinglade upp ur sängen och gick ut till den andra i franskan. När jag kommer in i köket står hon med damsugaren i full gång bakom kylen lite smått blek i ansiketet och jag får förklarat för mig att de har hittat ett "bo med kryp" bakom kylen. Jag går ner till receptionen och säger till våran doorman att han ska ringa till nån slags kryp-dödare eller vad det heter, så nu sitter vi och väntar på att de ska komma....Jag är trött och mitt huvud känns tungt.
Matilda åker till Sverige i morgon, fan va skööönt att fira jul hemma...! Det kommer kännas så tomt att året tar slut utan att jag har fått fira jul...? Så jag ska iaf gå förbi henne idag innan hon ska till jobbet och säga hejdå, hon ville kolla på Mamma mia så jag antar att vi ska göra det:)
Nu ska jag hoppa in i duschen!

Här är den där rysska natklubben jag snackade om Jempa! :D Jag har aldrig vågat gå in men jag täntke på dig när jag såg den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback