too cool for tickets

En halv-häftig konversation mellan mig och......mig.. och Ellika som vägrar svara på msn...



- Sofia says:

svaradå!

- Sofia says:

ellikaellika!

- Sofia says:

viktigt!

- Sofia says:

ååh

- Sofia says:

om du vill köpa biljett till min skiva har jag lagt undan en till dig vafaan men du svarar ju inte å du säger säkert ba "ååh neej nu ringer sofia jag orkar inte svara, för jag är alldeles för cool för att prata med henne. Tss jag är fööör cool och det är inte hon å va coooooool jag är som inte svarar" men sluta upp med det för jag ÄR cool!

- Sofia says:

Nu ska jag sova för jag är cool !

- Sofia says:

COOL!

- Sofia says:

gonatt ellikaförjagtrorattjagärcoolastavalla

- Sofia says:

ps. ring mig när du har kommit ner lite på jorden och säg om du vill ha biljetten eller inte för jag måste kirra det imorgon ds.

Hon är så cool den där Ellika....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback