pickabb

Idag var jag tvungen att få sova. Efter att ha jobbat bakfull 4 dagar i sträck och ha sovit ca 3 timmar varje natt kändes det som att det behövdes. Men när jag väl gick upp vid ca 15.30 så insåg jag att jag hade gått miste om ett himla fint väder! Så jag tvingade Adam att äta picknick med mig. Han slutade runt halv 6 så jag begav mig mot nacka, när jag kom fram kom vi båda på att vi inte hade några pengar att köpa picknickmat för så det blev en kebab var och en cigg i solen. Bättre än inget alls! Adam är för bra för mig. Han köper mat till mig och älskar mig.


Igår var jag och Johanna och Stefan och såg "be kind rewind" på bio, sådär bra. Kunde inte alls sätta fingret på vad jag kände efteråt..? Jag hatar när jag inte vet vad jag känner, det är samma känsla när jag ska köpa glass. Jag vet inte om jag vill ha en magnum mandel eller en twister... åh nu fick jag lite miniångest bara jag tänker på i sommar och mina framtida glassval.

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback