Om man har för mycket tid ?

Idag har jag försökt fördriva tiden så mycket som möjligt. Jag har tvättat och städat på mitt rum, och alltid när jag städar hittar jag något roligt som jag fastnar vid. Det kan vara t.ex. en gammal dagbok eller bilder som jag aldrig hunnit sätta in i något fotoalbum eller "strass stenar" och lim, som lyckligt ovetande om vart de skulle hamna låg och skräpade i min sängbords låda. Innan jag han reagera själv satt jag och klistrade på stenarna på mobilen... ? Jag är hopplös med sånt där, ge mig en sax när jag är lite rastlös och jag klipper sönder mina byxor.. så nu sitter jag här med en "pimpad" mobil och jag vet inte riktigt om jag vill det.

Men den passar ju bra in på kvällens skiv-tema : Täbb!  

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback