nyvaken

Jag kan ju börja med att tacka för igår, Tack. Rebecka firades med en helt fantastisk middag hos henne, och 2 glas druckna och ett utspillt senare bar det av in till stan. 515, 2an, Stureplan och in på laröjj. Någon drink senare för mig och några liter champagne senare för Jennifer var hon räääätt full och råkade sätta sig i mitt knä och spillde ut champagne i ansiktet på sig själv och i knäet på mig (det gjorde inte så mycket, jag hade ju grundat med ett helt glas vin innan så mina byxor var nästan förberedda på det). Jennifer stannar upp i allt röj och blinkar panikslaget, "jag ser inget, jag ser inget", vi går ner till dansgolvet och ut till toaletterna men på vägen blir vi haffad av en testosteronhajpad kvinnlig(?) vakt som tar tag i mig och Jennifer.
"Din kompis är lite för full"
"nejmenassådetärluugnt", sluddrar en dyngsur Jennifer ur sig

"Tyst nu! Jag fixar det här!", säger jag och ska vara hjälte och rädda jempa från att bli utslängd, men det gick inte så bra och helt plösligt stod Jennifer på andra sidan repet.

En timma senare möts vi upp på Kungsgatan och virrar runt ett tag, men tillslut tackar vi för kvällen och skils åt varsitt håll .

När vi har lämnat varandra går jag upp till tunnelbanan och inser att den har slutat gå så jag ringer mamma som får komma och hämta mig.
Det kanske inte låter så men det var en trevlig kväll. Denna afton ska nog tillbringas på Berns. Ses där!

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback