I Berns svettiga lokal..

..kände jag mig nästan som i A Clockwork Orange, fösta scenen när de sitter i mjölkbaren. Vet inte varför...Hmm det kan ha vart alla tv skärmar på väggarna som visar lite olika saker varje gång man är där, igår fick man följa en  gul bil i city, jag antar att fortsättning följer. Efter Berns gick vi till Hells Kitchen och hade en skön helkväll, vi mötte upp stefan och hans vänner som redan hade gjort sig hemmastadda. Johannas ragg E-type var där, det tyckte jag och stefan var roligt.
När vi var klara på Hells vid 5 så var det ljust ute och det tyckte jag var väldigt trevligt och somrigt! Sen åkte vi hem till Stefan och deckade och jag han ramla ca 5 ggr innan vi somnade. Trevligt.

image288   

Kommentarer
Postat av: j

HÖ HÖ MITT RAGG E TAJP SKIT KUL HÖ HÖ HE HE HI HI

2008-04-27 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback