deeeeeeeg

Nu är det sådär jobbigt igen... Fast den här gången är det inte skolan, nu är det brist på pengar. Lite fel tidpunkt också, just under "skiv-säsongen" (haha) så äger jag ca 3 kr och en liten skvätt Jack Daniels. Hmm,

Denna vecka är fullt upp med allt känns det som:

Onsdag: Studiedag men ska jobba på Aircall Ringen till stängning. Sen direkt hem duscha och skynda till Deas skiva, där det är 20-tals tema och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig....

Torsdag: Skola sen direkt till skärholmen (där jag får 320kr/timman för att "det var långt bort och på så kort varsel") och jobba till stängning.

Fredag: Samma som torsdagen.

Lördag: Jobba på Ringen 11-17.30 sedan Jakob&Pourias skiva.

Söndag: Jobba på Ringen 12-17.30 sen hem och dö. Eller tänka på hur mycket pengar jag kommer få FAST inte fören i maj...

image264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback