24/4...

....Var inte en så bra dag. Det börjar med att jag försov mig till nationella gick hem och mådde dåligt som fan eftersom jag var sjukt bakfull från kvällens skiva. Hela resten av dagen låg jag som förlamad i soffan och tyckte illa om mig själv eftersom jag vart så klantig och missat nationella och inte ens tagit hand om tvätten nu när jag ända var hemma. Det blev inte bättre när mamma kom hem och jag var tvungen att stå till svars varför jag låg i soffan med gårdagens smink och kläder med håret spretandes åt alla möjliga håll. Tillslut fick jag nog av mig själv och tog nisse med mig på en långpromenad, lyssnade på hela the kooks nya skiva (som förövrigt är svinbra!!) och rensade tankarna.

Först gick jag förbi båtvarvet nere vid kananbadet och hälsade på pappa som fixade det sista med båten som ska sjösättas den 1 maj. Det är alltid skönt att träffa pappa, men just nu var det bara skönt att träffa någon, vem som hälst. Sen gick ner till vattnet och satte mig en stund tills solen gick ner och det började bli kallt, då promenerade vi hem igen och jag plockade med mig lite vitsippor till mamma som förlåt för jag vart en sådan kass dotter.

När jag kom hem 2½ timma senare kändes allt mycket bättre och mamma var glad, jag städade mitt rum och sen kollade vi på tv tillsammans. Så levde dem lyckliga i alla sina dagar.

image276

Kommentarer
Postat av: hannis

awwwwwwwww

Postat av: Sofia

haha vaddå awwwwwwwwwww

2008-04-24 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback