Valborg

Började med en trevlig middag hos josse, jag var väldans sjuk och otrevlig till en början vilket jag verkligen fick förklarat för mig. Som alla andra helger de senaste 3 veckorna har inte mitt cash flow vart allt för fett efter som min lön är en månad uppskuten...! Så jag köpte med mig icas grillkorv med det billigaste jävla korvbördet jag hittade, om jag inte hade hittat ett billigt 4-pack så hade jag fan köpt en formfranska och stoppat ner korvarna i. Så när jag gled in bland folket riktades samtliga blickar från fat med ox och fläsk filé, klyftpotatis och tsatski mot mina brända billiga grillkorvar, men mätt blev jag iaf! sen började jag och Jennifer dricka våran tequila som vi köpt kvällen till ära. Vid 22.40 gled jag, mickan, Olivia och Lisa iväg på joels skiva på Undici. Där väntade Ellika på oss och vid det laget hade tequilan satt sin verkan på min arma kropp, som tur va sa det inte "pang" men full var jag. Vi hängde av oss kläderna och gik och beställde en öl (?! Why?! haha)  och satte oss vid joel och de andra grabbarna. Det vaer verkligen trevligt. Sen fick Ellika för sig att hon ville skaka rumpa till reaggeton så jag joinade henne glatt:) Sen blev jag uppbjuden av en ytterst osmaklig kille med riktigt moppefjun och fula byxor, jag hintade med att jag inte kunde just då för att jag skulle kolla SL på min mobil, men han fattade inte vinken utan stod snällt och väntade tills jag var klar. Pucko...
Runt halv ett började jag dra mig tillbaka mot bromma eftersom jag hade lovat brudarna att komma tillbaka efter skivan, men josse var full och arg som vanligt så Adam som väntat på mig hos josse fick komma och mötte mig vid Blackeberg istället, sen traskade vi hem och väckte mamma för att vi försökte vara tysta i hallen.


Hoss Josse 


image114

På skiva

image116


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback