My new babe!

Wuhu, jag har skaffat mig en ny bebis! Han är fin, han är ny, han gör mig glad!
Lilla Snällmar! Snällmar är en Nokia 6300 som ligger och laddar så sött brevid mig på jobbet just nu. Jag har precis matat honom med ny musik och bilder, hihi.
Gamla Sylvester-Samsung blev förstoss lite chockad när han blev utbytt men det är smällar man får ta. 

Den här helgen har vart väldigt lungt och skön..(?!) väldigt olikt mig. I fredags låg jag, jennifer och mimie och degade framför TV'n hos mig hela kvällen och igår var jag och Adam ute och åt och gick på bio, Spiderman 3 blev det, och om jag ska betygsätta den får det typ 3 ½ smultron av 5 möjliga. Efter Bion gick vi hem till adam, chillade lite och la oss.
Jag tror nog att det kommer funka. Jag tycker om Adam.

Kommentarer
Postat av: Adamisrighthere

Jag gillar Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback