Isabelle Joandi äntligen 18 år :)

Var lite halv sliten sen i fredags när jag , Erik, Jack, Johan W, Noa, Jennifer, Bellis, Fille hade vart ute, Började på Treat slutade (på donken) på nån hemmafest på sveavägen, brudarna som hade festen (och alla hennes vänner)  var fett osköna och dumma i huvudet och slängde ut bellis och fille (?!) men annars var det var trevligt och jag var full.
Jag var helt överrumplad av vädret ?? Från kl 23.00 när vi åkte in till kl 04.30 när jag och jennifer kom hem till mig så hade jag endast t-shirt ?! helt sjukt, över en natt blev det sommar.. ?
 
Men nu till själva grejjen: Bellis har äntligen fyllt 18 ! Det firades med nära och kära i hennes trädgård från kl 19 tills det blev ljust på morgonkvisten. Det var verkligen trevligt! Lagom mycket folk och förmycket att dricka, fint väder och god mat. Jag hade köpt med mig en bukett rosor i rött och vitt, 18 st såklart:) och en flaska skumpa, vilket jag tror uppskattades.
Sjukt kul, och på onsdag så ska vi ut alla brudar och fira igen :)

Nu är det bara du kvar mimmie :) å josse såklart men det blir inte för än år 2008 :D haha


Grattis hjärtat!
image130

Kommentarer
Postat av: Mimmie

ja nu är det bara mina 42 dagar kvar...

2007-05-31 @ 12:59:55
Postat av: sofia

och nu är det inte änn 40 :D

2007-06-12 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback