blöt badrumsmatta!

Vidriga jävla teoriprov. Alltid ska man vara så där retligt nära allting. Efter jag fått reslutatet ville jag bara gå hem och gräva ner mig under köksgolvet oh ligga där tills någon kom och hittade mig.

Men men, det är vel bara gå hem och läsa om allting och skriva en gång till och lyckas. Hela den här dagen har vart värdelös och regnig. Som tur är har man ju människor som får en dag som denna att ljusna lite iaf, Jennifer som alltid står ut med mina osköna komentarer och att jag aldrig har några pengar. Adams famn som man bara kan försvinna i. Josefin och hennes smutsiga mun, Mimmie som alltid har ett öppet hus man kan komma till och må bra i :) Isabelle som alltid är där med cigg och fina ord :P Maja som alltid har sköna resonemang och kan åka från hagsätra för att dricka te om man är ledsen. Johanna som alltid är bäst på fest och Ellika som är den klokaste människa jag vet. Prinsess-tårta, Nelson, mamma!

Klichéigt, jag vet, men ibland måste man påminna sig själv att det finns bättre saker att tänka på än regn och att saker går åt helvette. Någonting som är vääääääldigt tråkigt och regningt är Maja ska åka till Frankrike och vara där en måndad! Det tycker jag att hon kan sluta med!





image129


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback