Beyonce den walande nakenrumpan.

Ja, då sitter man här i gårdagens kläder och smink med en bultande huvudvärk och skavsår på tårna. Var det värt de?! Klart som fan det var värt de!!

Jag fick ett samtal av Stellan som frågade om jag ville hänka på en betald beyonce koncert i globen, han hade fått biljetter genom jobbet. Och inte bangar jag på lite vardagslyx så jag sa ja. 
När vi kom till globen satte vi oss med de andra samsung-människorna och började dricka vin, jag han få i mig tre glas så när koncerten började var jag lagom rund om fötterna. Vi kom fram till att platserna vi blivit tilldelade sög så vi smet ut och sneekade in oss längst fram istället, mycket bättre! Det var hyfsat bra drag och under en låt fick Stellan för sig att snurra mig när vi dansade, skitkul idé! Men då kan jag redovisa en liten lista varför man ine ska bugg-snurra under en koncert:

1. för att du har en ca 30 cm yta att stå på, så om det går snett så blir det ett oönskat stagedive på folket nedanför, som troligtvis är stora starka svart män höga på sterioder eftersom de har legat i hårdtrimm på gymmet ett år innan för att kunna spöa Jay-Z och fria till Beyonce, eller små blonda fjortisar som har hela väggarna fulla med beyonce posters de fått i frida. Så antingen blir man nermosad av en stor svart man och får dricka tomatsoppa genom sugrör resten av livet, eller få en massa arga föräldrar som vill ha pengar för sina små fjortis-barn som är totalkvaddade för att jag har landat på dem. Ingen bra grejj..

2. För om man är full kan man inte äns bugg-snurra på en fotbollsplan ?!

3. Man bugg-snurrar inte på en Beyonce koncert!

Jaja, trevligt var det och Stellan lyckades fånga mig innan jag skulle ha rasat ner så det gick bra. Efter koncerten så mötte vi upp samsung-folket och sammanfattade de hela med lite för många lugna waliga låtar. En dräkt som hon hade var en hudfärgad naken-dräkt med paljetter över brösten bara.. ?! fattade inte riktigt grejjen med den. Ialla fall drog vi på efterfest  på Cafét, och stockholms chefen betalade för rubbet med sitt vidriga företagskort. Efter lite förmycket champagne och drinkar vaknar jag plötsligt med pannan i handflatan av att Stellan kommer in på damtoan och skriker "SOFIIA!" Jag tittar ut genom mitt bås och vägrar erkänna att jag deckade, "ne jag kissade i 30 min! Jag var jättekissnödig!" sluddrar jag fram och raglar ut ostadig som bambi på amfetamin.
Sen kom vi hem på någon vänster... Trevlig kväll må jag säga.


Beyonce koncerten
image117

image118

Cafét
image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback