Karma is a bitch

för några dagar sen var jag, ellika, mimmie och josse på en helt skönt replokals-fest ! Det var joel och hans band som spelade några låtar som var väldans bra och sen var det fetfekke:) Mimmie drog när de hade spelat klart men jag josse, ellika och några fler stackare blev kvar tills kl 3 typ. Jag och josse fick för oss att vi skulle battla på betonggolvet och nästa morgon vaknade jag med blåa sönderbattlade knäskålar.. outch, haha. När jag och Min flygande vän Josefin, fulla som nykastrerade jack russells kom till tunnelbanan vid slussen så låg det några uteligare där, jag sa något i stil med "Sov gott på er, uteliggare" och traskade ner för trappan till ingången. När dörrarna inte öpnas inser vi att det sista tåget har gått och nästa inte går fören typ 05.30.... "karma is a fucking bitch" tänker jag högt och josse viker sig av skratt. Men inte deppar vi för det, för det är varmt och solen håller precis på att gå upp så vi går till sergelstorg och tar en taxi hem med Rasmus, Erik och Björnis som vi hittade på vägen.

Sug och svälj trevlig helg.



äntligen hemma i bromma, fulla och trötta. 

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback