ibland har man ju tur :)

Jag kommer så väl ihåg förra året runt den här tiden då solen stekte som fan och alla låg nere på stranden och pressade, och jag jobbade..... Jag svettades och jobbade, var inte ALLS avundsjuk och skulle ha betalat för att slippa. Och när jag väl var ledig, ja då var det ju såklart dåligt väder....
Men nu är det ombytta roller :D Jag har vart ledig och legat på stranden för det mästa, solen har stekt på så att jag har börjat flagna. Idag började jag jobba, i samband med att det blev dåligt väder, haha! Eller dåligt och dåligt, det är ju uppehåll, men det är inte ligga på straden- väder. Mår jag bra av ! 
Jag mår dåligt av att Maja fortfarande är i france... men det har snart gått en månad och jag räknar ner dagarna :) En annan som kommer hem efter att ha vart borta i liter mer än en månad är Emelie Rosmark aka Empa! Det känns så jävla nice/weird, (weird på ett possetivt sätt) :D hon har bott och pluggat i USA och kommer hem om någon vecka, det ska bli kul och träffa henne, vi har ju vart en man kort i SÄS-Unit i snart ett år :P Välkomna hem båda två!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback