D-däng-häng på n see bar

Morgonen efter debaser-kvällen åkte jag och adam in till stan, jag skulle till jobbet och Adam hakade. Bakfulla och nyvakna satt vi som två fån på bussen och jag vågade inte andas pga min härliga dagenefter-breath.. Gled in på monki och haffade ett par jeans jag kunde jobba i och sedan skildes vi åt.
Efter jobbet mötte jag upp Tora och Sofie som satt på 113 50. Vi snackade och rökte, hade väldigt trevligt. Runt halv 10 mötte jag upp Bellis, Maja, Josefin, Empa, Felix, Micke och gick och satte oss på N see bar. Jag hade bestämt mig för att inte satsa eftersom min rosklide kassa hade betalat ett antal utekvällar. Men det sprack när bellis bjöd mig på en öl. Två timmar senare fick inte jag köpa mer öl för bartendern.. så här lät det:
"en öl tack"
"då måste jag dra 5 kr eftersom det är under 50 kr på kort"¨
"då tar jag två öl"
"Du får inte köpa mer öl" (flin)
"Men min kompis ska ha den andra"
"Alla dina vänner har"
"......fuck.."

Men det löste sig :D
Jag förstår inte hur vi inte kunde bli utkastade för hela hänget var redlösa. Men fan va kul vi hade! 
Kl halv 2 hoppade jag på en buss som skulle ta mig till sickla udde, jag frågade buss-killen om den stannade vid sickla alle och det skulle den tydligen göra. Tydligen inte! Jag fick hoppa av vid sickla udde och stod där som ett jävla frågetecken...Ett dyng frågetecken. Adam fick guida mig på telefon och tillslut kom jag dit. deckade med kläderna på och vakinade nästa morgon med mitt kontokort fastklistrat på röven..... 

Kul som fan hade vi iaf!

image134dagen efter

image135 image136 N see bar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback