"Be a debaser" ?

Efter en heldag på jobbet drog jag mig till Debaser slussen där Adam, Johan, Cattis med vän, Tora, Sofie och Theo satt och förade. Det var Club killers som skulle spela och vi var fett taggade. Efter en stund i regnet blev vi insläpta och ölen flödade :) Bartendern blev kär i tora och ville bjuda på öl, tora blev röd om kinderna när vi sa att hon skulle "bli bjuden på 4 öl" så det blev en drink istället :D
Club killers spelade skitbra live-raggae och vi stod längst fram och svajjade. Under koncerten vimlade jag iväg och blev haffad av en amrikan som bjöd på öl och komplemangade mina mjukisbyxor jag hade på mig (de e faktiskt coola mjukisbyxor!) :D  sen hittade jag  Adam och vi gick iväg ett tag och var fulla och sentimentala. Efter koncerten  mutade adam mig med ett par jeans från monki om vi sov hos honom så jag agreeade och följde med. (vi skulle igentligen sovit hos mig, eftersom jag skulle jobba dan efter och inte kunde stå i mina mjukisbyxor)
Fulla som blåbär gled vi in på donken och jag sludrade fram "en cheeeeesburjarä med påmmes och dip!" typ. 
Sen kom vi iaf hem och jag och adam lyckades åka på en biljett efter att jag hade slängt ur mig "Den här biljetten är för båda oss, för jag är så jääävla full".  
En väldigt trevlig kväll må jag säga!



image132image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback