Termobyxor e nice!

Jag hade preics kommit innanför dörren och satt mig för att avnjuta lite ben & jerrys med Nelson när jennifer frågade om vi kunde ta en promenix. Och det kunde vi ju så jag begav mig ut i hallen igen. Det var kallt och jag hade helt utan att vara medveten om det fått på mig täckbyxor... ? Jag hade en väldigt intressant telefonkonversation med Maja samtidigt som jag klädde på mig ytterkläder. Samtidigt säger mamma till mig att "du får nog faktiskt ta på dig termobyxor nu, för det är väldigt kallt ute" och räcker mig ett par. Helt utan att tänka på det så sätter jag på mig dem och fortsätter samtidigt konversationen med Maja. Sen kommer jag ut och upptäcker vad jag har på mig! Det var en härlig "Men va faan ??" reaktion, inte för att det är fult med termo utan för att jag inte hade märkt att jag hade tagit på mig dem. haha. Förvirrad ? Nej inte alls! Sen mötte jag iaf Jen och vi satte oss i parken och snackade skit. Stackarn hade bara ett par mjukisbyxor på sig, hehe. (Nelson hade sin fiiiiina ;) nyinvesterade kappa) 
Jag var lika varm när jag kom hem som när jag gick! Sofia 1 - Vintern 0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback