Första körlektionen!

Så efter idag känns körkortet inte såå långt bort ändå :) Körläraren, Henke var en trevlig norrläning som lugnt och snällt ledde mig genom 70 min bakom ratten. Till skillnad från min mamma som bli lite smått hysteriskt så fort vi kommer till en halvkrisig situation så sa han knapt något :) De va nice. Fast jag är lite smått orolig för övningskörningen med pappa.... mamma berättade att hon körde en gång med honom, efter 30 min smällde hon igen förardörren och gick hem från stället... jag anar att han är en smula opedagogisk.... Men men, han kanske har mognat (?) eller nått, haha.

Innan körlektionen så lekte jag och Jennifer "vi är allmänt trötta på skolan och gör annat" än vad som skulle göras på samhälles lektionen... så vi tog lite bilder och slappade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback